Cups og stævner

Hvis DIN klub ønsker at afvikle et stævne, hockeyskole eller en cup, så send os en mail med programmet.

Vi vil annoncere her på sitet med den pågældende event og kan evt. også bringe den som en nyhed. Valget er DIT!

Kontakt Dorthe Nøhr på dnr@ishockey.dk, og vi vil være behjælpelige med annoncering.

CUPS & STÆVNER I DANMARK (sæson 2019-2020)

____________________________________________________________

_______________________________________

8.-10. november 2019 – U11 Cup 2019- Granly Hockey Arena, Esbjerg

Vi har hermed fornøjelsen af at invitere til ’U11 cup’for spillere født i 2009/2010.

Turneringsform: Afhænger af antal tilmeldte hold, men vi sigter mod en turnering med to rækker (11.1 og 11.2), hvor der spilles i 2 haller. Vi starter fredag omkring 18.00 og afslutter søndag eftermiddag. Turneringsplan fremsendes hurtigst muligt efter tilmeldingsfristens udløb.

Regler: U11.1 & U11.2 spilles på hel bane og der spilles med armbånd.

Præmier: Der spilles om point i begge rækker, og der er pokal til 1., 2. og 3. plads i hver række. Derudover vil der være medaljer til alle spillere.

Forplejning: Aftensmad fredag, morgenmad, frokost og aftensmad lørdag. Morgenmad og frokost søndag. Derud over vil der være frugt/brød til alle spillere i omklædningsrummet lørdag og søndag.

Overnatning: Fra fredag til søndag foregår på nærliggende skole (adresse vil blive oplyst senere). Holdene skal selv sørge for transport til og fra skolen.

Omklædning: Vi planlægger fordeling af omklædningsrummene på bedste vis. Nogle af vores omklædningsrum er større end andre, og i disse placerer vi 2 hold pr. omklædningsrum. Vi håber på forståelse, hvis pladsen er lidt knap J

Priser og tilmelding: Holdgebyr: 1700,- DKK. Betales senest 16.09.2019.

Pris 1:Spillere, ledere og forældre: 500,- DKK pr. pers. Prisen inkluderer: 6 måltider + 2 overnatninger på skole. (Husk sovepose, liggeunderlag/luftmadras).

Pris 2: Spillere, ledere og forældre: 400,- DDK pr. pers. Prisen inkluderer: 4 måltider. Prisen kan bruges, hvis I selv sørger for overnatning og morgenmåltiderne.

Deltagergebyr betales senest 30.09.2019

Der er åben for tilmelding til cuppen på www.esbjergik.dk

–se desuden Facebook, U11 Cup Esbjerg 2019.

Invitationer bliver sendt til alle danske ishockeyklubber samt klubber i Tyskland, Holland, Belgien, Norge og Sverige. Vi gør opmærksom på, at vi kører efter ”først til mølle” princippet ved tilmelding.

HUSK at I skal betale holdgebyr for at booke en plads.

Evt. spørgsmål rettes til Lea Madsen, mail: leamadsen1979@outlook.dk eller mobil: 21 52 73 12.

Vi glæder os til at se mange friske unge spillere, trænere, holdledere og ikke mindst forældre og andre ishockey entusiaster til et godt og hyggeligt stævne i Esbjerg.

Mange ishockeyhilsner

Stævne/Cup-udvalget U11 EIK

____________________________________________________________

_______________________________________

16. november 2019 – U9 Bredde Cup – Bitcoin Arena, Rungsted

Det er med stor fornøjelse, at vi inviterer Jer til U9 Bredde Cup i RIK.

Stævnet bliver afviklet:
Lørdag den 16. november 2019
Rungsted Ishockey Klub, Stadionallé 11, Rungsted

Program: Detaljeret kampprogram & information udsendes senest 1 uge før stævnet.

Denne sæson skyder vi i gang med Bredde Cup. Det skal være økonomivenligt at spille Hockey og i samråd med andre klubber, er vi blevet enige om, at sæson 2019/2020 bliver afviklet så vidt som muligt som bytte cup.

Det vil sige ingen holdgebyr skal betales, dog skal der betales spillergebyr for hver enkelt spiller. 3 ledere/trænere kan være tilknyttet holdet, ekstra udover skal betale samme pris som spillergebyr, som dækker: Varm frokost, boller, saft & frugt til omklædningsrummene.

Det indbetalte spillergebyr kan desværre ikke refunderes ved afbud, holdene er først registreret når der er betalt for spillerne/ekstra ledere.

Der må stilles med 2 hold pr. klub, samt målmand.

Der spilles på halv bane efter DIU regler og med blå puck.

Spillergebyr: 150,00 kr.

Tilmelding senest til email: carinaherletsvendsen@hotmail.com.

Indbetaling skal ske til: reg.nr. 5479 kontonr. 1695689.

Tilmeldingsfrist: 1. oktober 2019

Ser frem til en fantastisk dag sammen med Jer, og har I nogle spørgsmål, ret endelig henvendelse til Cup ansvarlig Carina Herlet Svendsen tlf. 2553 2013, mail carinaherletsvendsen@hotmail.com.

____________________________________________________________

_______________________________________

7. december 2019 – U9 Cup (årgang 2011/2012) – Frihedens Idrætscenter, Hvidovre

Stævnet bliver afviklet:
Lørdag den 7. december 2019
Adresse: Frihedens Idrætscenter, Hvidovrevej 446, 2650 Hvidovre

Program:
Detaljeret kampprogram og information udsendes senest 1 uge før stævnet.
Cuppens varighed afhænger af antal tilmeldte klubber, mere info følger.

Arrangement:
Til cuppen kan der købes mad, kage og kaffe mm. både med kontanter og mobile pay.
Der vil være sjove tiltag, som spillerne samt deres familier kan hygge sig med i pauserne imellem kampene, i form af forskellige konkurrencer med mulighed for at vinde præmier m.m.

Regler for cuppen:
U9 turneringen afvikles i spil 4 mod 4.
Et hold skal bestå af minimum 8 udespillere og 1 målmand.
Hver klub skal som udgangspunkt medbringe to hold af 8 spillere og en målmand (16+2 i alt).
Kan man som klub ikke stille med to hold oplyses modstander eller arrangørklub om dette hurtigst muligt.
Kamptiden er 2 x 15 minutter med en skiftlænde på 75 sekunder.
Blå pucke og små mål skal anvendes.
Der spilles på halv bane efter DIU regler.

Pris:
Hvidovre Ishockeyklub er i samråd med andre klubber, blevet enige om at sæson 2019/2020 bliver afviklet så vidt muligt som Bytte-Cup.
Dvs. ingen holdgebyr skal betales, dog skal der betales spillergebyr på 150,00 for hver enkelt spiller. 3 ledere/trænere kan være tilknyttet holdet, ekstra udover skal betale samme pris som spillergebyr.
Prisen inkluderer frugt, saft og boller m.m. i omklædningsrummet og medaljer til alle spillere.

Tilmelding:
Tilmelding og betaling af holdgebyr gerne inden den 23. november på mail: hviku9@gmail.com
Betalingen til følgende konto i Danske Bank: reg.nr. 9570 kontonr. 11958702
Spillergebyret betales senest tilmeldingsfristen.
Ved evt. spørgsmål kontakt: hviku9@gmail.com

Vi glæder os til at byde alle velkommen fra nær og fjern til en herlig hockeydag i Allan Villadsen Ishockey Arena.

Med venlig hilsen
U9 teamet i Hvidovre Ishockey Klub

____________________________________________________________

_______________________________________

28. december 2019 – U11 Julestævne – Gigantium, Aalborg

AaB Ishockey har endnu engang fornøjelsen at invitere til julestævne for U11.

Tidspunkt og sted:
Stævnet afvikles lørdag den 28. december 2019 i Gigantium, Willy Brandts Vej 31, 9220 Aalborg Øst.

Regler:
Der spilles efter DIU’s ishockeyregler for årgangen, med 2 x 15 minutters løbende spilletid, skift efter 75 sekunder og på halv bane.

Pris:
250,00 kr. pr. spiller/træner/leder. Prisen indeholder frokost, frugt, aftensmad/madpakke til hjemturen og dommerafgift. Turneringen er en miniturnering med plads til 8 hold, som spiller alle mod alle. Der vil være pokal til vinderne, samt medalje til alle deltagere.

Tilmelding:
Sidste frist for tilmelding er søndag den 1. december 2019.
Tilmelding sendes til afmd@aab-is.dk
Ved tilmelding skal der oplyses totalt deltagerantal samt holdliste.

Betaling:
Betaling SENEST søndag den 8. december 2019 til: Sparekassen Vendsyssel, reg.nr. 9070 kontonr. 1627343821. SWIFT: VRAADK21, IBAN-no: DK4490701627343821.

Kontakt:
Martin Søndergaard – afmd@aab-is.dk – 30741134

____________________________________________________________

_______________________________________

4.-5. januar 2020 – Nytårscup for U9 spillere – Granly Arena, Esbjerg

Esbjerg Ishockey Klub har hermed fornøjelsen af, at invitere til den traditionelle nytårscup for U9 spillere (født i årene 2011 eller 2012) startende lørdag d. 4. januar 2020 kl. 08.00 og med forventet sluttidspunkt søndag d. 5. januar 2020 kl. ca. 14.00.

Evt. spørgsmål til stævnet kan rettes til:
Merete Thomsen – Merete@postag.dk telefon: 40554087

Cuppen er i lighed med tidligere en bredde-turnering, hvor fokus primært er på, at hver enkelt spiller får rigeligt med is- og spilletid i løbet af weekenden og en god oplevelse med hjem.
Sekundært tæller de sportslige resultater.

Regler for stævneafvikling
Det tilstræbes at skabe en turnering med 12 hold hvor turneringen afvikles som en “alle mod alle” turnering. Selve kampene afvikles som løbende spil med bip hvert 1,5 minut. Ellers efter DIU’s regler for denne årgang.
Turneringsplan fremsendes hurtigst muligt efter tilmeldingsfristens udløb.

Præmier
Der vil ikke blive talt point for kampene, så der vil blive udleveret mini pokaler til alle deltagere.

Priser og tilmelding
Der er åben for tilmelding inde på esbjergik.dk under betaling.
Der vil blive opkrævet et holdgebyr på kr. 2.000,00 ved tilmelding.
Senest tilmelding den 21.10.2019
Tilmelding er først endelig efter indbetaling af holdgebyret. Derudover er der et deltagergebyr på kr. 400,00 pr. person (både spillere, ledere og forældre), som betales senest den 30.11.2019.
Vi gør opmærksom på at vi kører efter “først til mølle” princippet i fht. holdtilmeldinger/antal hold. Tilmelding sker via www.esbjergik.dk

Overnatning
Fra lørdag til søndag foregår på nærliggende skole (adresse vil blive oplyst senere). Husk at medbringe liggeunder/luftmadras og sovepose. Holdene skal selv sørge for transport til og fra skolen.
Såfremt I ønsker overnatning fra fredag til lørdag, kan det også arrangeres mod en ekstra betaling på kr. 50 pr. deltager. Dette dækker overnatning samt morgenmad lørdag morgen.

Forplejningen
Vil være frokost og aftensmad om lørdagen og morgenmad og frokost om søndagen.
Dem der kommer fredag og betaler for ekstra overnatning vil også få morgenmad lørdag morgen.
Derudover vil der være lidt frugt/brød i omklædningsrummet til alle spillere.

Vi glæder os til at se de mange friske unge mennesker, trænere, holdledere og ikke mindst forældre og andre entusiaster til et godt og hyggeligt stævne i Esbjerg.

Mange ishockeyhilsner

Stævne/Cup-Udvalget, EIK

____________________________________________________________

_______________________________________

1.-2. februar 2020 – U11 Cup 2020 – Gentofte Skøjtehal

Gentofte Stars inviterer til U11 Cup den 1. og 2. februar 2020. Cuppen finder sted i Gentofte Stars Ishal, Ved Stadion 6, 2820 Gentofte.

U11.1. cup den 1. februar 2020
Der spilles efter DIU’s almindelige ishockeyregler, som er gældende fra U13, med undtagelse af, at tacklinger ikke er tilladt, og at der ikke spilles med armbånd. Det vil sige, at der spilles på fuld bane 5 vs 5 og med flyvende udskiftninger. Eventuelle straffe afsides i straffeboksen – dog giver mindre straffe 1 minuts udvisning, i stedet for 2 minutter.

Vi har plads til i alt 6 hold om lørdagen. Tildeling af plads sker efter først-til-mølle. Max 1 hold pr. klub.

U11.2 cup søndag den 2. februar 2020:
Der spilles efter DIU’s almindelige ishockeyregler, som er gældende for U11. Det vil sige, at der spilles på halv bane 4 vs 4. To kampe er i gang samtidigt.

Vi har plads til i alt 10 hold om søndagen. Tildeling af plads sker efter først-til-mølle. Maxe 2 hold pr. klub.

Holdgebyr
Holdgebyret er DKK 1500,00 pr. hold for tilmelding henholdsvis lørdag og/eller søndag.
Tilmelding skal ske til moestrupbergmann@gmail.com og er gyldig ved indbetaling af holdgebyret. Holdgebyret inkluderer 3 ledere pr. hold.

Holdgebyret vil ikke blive tilbagebetalt ved efterfølgende framelding.

Deltagergebyr
Deltagergebyret er DKK 200,00 pr. spiller, og skal betales senest den 8. januar 2020 med angivelse af antal deltagere.

Deltagergebyret dækker deltagelse i cup, forplejning i omklædningsrum, frokost og medalje til alle spillere.

Betaling
Betaling skal ske til Danske Bank

Fra Danmark: Re.nr. 4190 Kontonr. 4192024706
Fra udlandet: SWIFT/BIC: DABADKKK – IBAN: DK8830004192024706

Husk at angive “klubnavn og U11.X Cup” ved overførsel af gebyr.

Spørgsmål
Øvrig henvendelse skal ske til Mette Bergmann på moestrupbergmann@gmail.com.

Kampprogra
Der udsendes kampprogram ca. 1 uge før cupstart.

Venlige ishockeyhilsner
Gentofte Stars
U11

____________________________________________________________

_______________________________________

20.-22. marts 2020 – AaB Ishockey Cup U11 2020 – Gigantium, Aalborg

AaB Ishockey her hermed fornøjelsen, endnu engang at invitere til den traditionelle U11 cup, i dagene fra den 20. marts til den 22. marts 2020. Cuppen har igennem årene haft besøg fra Norge, Frankrig, Tyskland, Holland og fra Sverige, samt de stærkeste danske hold, hvilket har gjort cuppen til en stor sportslig succes for de deltagende hold. Cuppen er for årgang 2009 og 2010 spillere.

Cupmodus:
De deltagende hold inddeles vilkårligt i 2 puljer, hvor alle spiller alle mod alle. De 5 bedste hold mødes herefter i A-finalepuljen og de øvrige i B-finalepuljen. I disse puljer spilles igen alle mod alle, hvilket giver 8 kampe til alle. Kampene spilles 2 x 15 min. (max 50 min.) Kampe kan ikke ende uafgjort, er kampen ikke afgjort indenfor normal spilletid afgøres den på straffe. Der spilles efter DIU’s almindelige ishockeyregler, som er gældende fra U13, med undtagelse af, at tacklinger ikke er tilladt og at der ikke spilles med armbånd. Se evt. Ishockey.dk. Det vil sige at udskiftning er flyvende og eventuelle straffe afsides i straffeboks. Dog giver mindre straffe 1 minuts udvisning i stedet for 2.

Pokaler og medaljer:
Pokal til vinderne af de 2 slutspilspuljer, samt fairplay pokal. Der ud over medaljer til 1-2-3 i hver slutspilspulje, det vil sige medaljer til 6 hold og kåring af turneringens All Star Hold. Prisoverrækkelse vil finde sted om søndagen ca. kl. 15.00.

Holdgebyr:
Holdgebyret er DKK 2.500,00 og betales ved tilmelding. Tilmelding anses først som gyldig ved indbetaling af holdgebyret. OBS – holdgebyr vil ikke blive tilbagebetalt ved efterfølgende framelding. Maximalt antal deltagende hold er 10.

Deltagergebyr:
DKK 600,00 kr. pr. person betales senest den 1. marts 2020. Deltagergebyret er gældende for både spillere og trænere, samt medrejsende som ønsker at benytte sig af cuppens bespisning og overnatning.

Al betaling sker til:
Sparekassen Vendsyssel, reg.nr. 9070 kontonr. 1627343821, SWIFT-BIC: VRAADK21. IBAN-NO: DK4490701627343821.

Deltagergebyr dækker:
Deltagelse i cup, forplejning og overnatning på skole.

Overnatning:
Alternativ overnatning anbefales på Hotel Scandic, henvis til AaB Ishockey ved bestilling, for opnåelse af bedst mulige pris. Indeholdt i deltagergebyret er overnatning på Filstedvejens skole, ca. 10 min. kørsel fra Gigantium Isarena. Holdene skal selv sørge for transport til og fra skolen. Vælges der anden overnatning end skole og dertil morgenmad, kan der fratrækkes 100,00 fra deltagergebyret.

Forplejning:
Fredag: Aftensmad. Lørdag: Morgenmad, frokost og aftensmad. Søndag: Morgenmad og frokost. 2 stk. frugt pr. dag.

Tilmelding og spørgsmål:
Al henvendelse rettes til Martin Søndergaard på afmd@aab-is.dk. www.aab-is.dk vil løbende blive opdateret med information om deltagende hold m.v.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

CUPS & STÆVNER I UDLANDET (sæson 2019-2020)

17.-19. april 2020 – U12 Oilers Cup – Stavanger, Norge

Stavanger Hockey  Oilers har gleden av a invitere U12 lag til Oilers Cup 17.-19. april 2020.

Vi har 4 ishaller vegg-i-vegg med flotte DNB Arena som hovedhall.

Det bliver innledende gruppespil med sluttspill/plasseringsspill avslutningsvis.

For mer info samt info om påmeldte lag se https://www.cuponline.se/information.aspx?cupID=32530 eller føller oss på facebook (https://www.facebook.com/oilerscup/).

Påmeldingsavgift:
Early bird tilbud 3500 kr. per lag før 1.1.2020. 4000 kr. derefter.

Deltakersavgift:
A-kort = 850 kr. inkluderer turnering + overnatning på skolen + kveldsat fredag, lunsj middag lørdag + lunsj søndag.
B-kort = 550 kr. inkluderer turnering + kveldsmat fredag, lunsj middag lørdag + lunsj søndag.
Alle måltider vil foregå i området rundt arenaerne.

Spørgsmål og påmelding kan rettes til turneringsleder Philippe Cellerosi på epost: socu12@stavangerhockey.no
Påmelding skjer fortløpende til cupen er full.

Overnatting
Det vil bli tilbudt overnatting/innkvartering på skole/skoler i nærområdet (med kort avstand til ishallene).

Clarion hotel Energy booking kode 014619
Enkeltrom 650,00
Dobbeltrom 805,00
3mannsrom 1045,00
4mannsrom 1245,00

Scandic Forum: Referansenummer: 47025116
Enkeltrom 720,00
Dobbeltrom 820,00
3mannsrom 1120,00

____________________________________________________________

_______________________________________

Marts-April 2020 – Riga Hockey Cup – Riga, Letland

The dates for 2020 tournament are set and we are pleased to invite your team to participate in our International AAA/AA tournament to be held in Riga (Latvia).

Riga Hockey Cup

27.-29. march 2020 U14 div.1/div.2
03.-05. april 2020   U12 div. 1./div.2
10.-13. april 2020    U13/I15
17.-19. april 2020    U11/U16
24.-26. april 2020   U9/U10/U7

Entry fee:
Early birds registration undtil 15.11.2019 – Eur 565,00
Standart registration until 30.12.2019 – Eur 625,00

How to apply:
You can apply your team via website: www.rhc.lv@registration

Individual fee – rates on request for each age group:
Included:
* 4 nights accomodation in Radisson Blu Daugava hotel including breakfast buffet (or a similar 4 star hotel when Radisson Blu Daugava hotel is fully booked).
* lunch and dinner at the ice rink on Friday and Saturday and lunch on Sunday (5 warm meals).
* personal attention for each player

Parents:
Parents can stay in the same hotel as players and coaches if required, but can also be booked in one of our other partner hotels. Rates on request.

Arenas:
The tournament will take place in Volvo Arena, Inbox Arena, Ozo Arena, Kurbads Arena and Mogo Arena. Other Arenas might be used if necessary.

Transportation:
We can also arrange transportation for your personal needs during your stay. Rates on request.