Cups og stævner

Hvis DIN klub ønsker at afvikle et stævne, hockeyskole eller en cup, så send os en mail med programmet.

Vi vil annoncere her på sitet med den pågældende event og kan evt. også bringe den som en nyhed. Valget er DIT!

Kontakt Dorthe Nøhr på dnr@ishockey.dk, og vi vil være behjælpelige med annoncering.

CUPS & STÆVNER I DANMARK (sæson 2019-2020)

____________________________________________________________

_______________________________________

1.-2. februar 2020 – U11 Cup 2020 – Gentofte Skøjtehal

Gentofte Stars inviterer til U11 Cup den 1. og 2. februar 2020. Cuppen finder sted i Gentofte Stars Ishal, Ved Stadion 6, 2820 Gentofte.

U11.1. cup den 1. februar 2020
Der spilles efter DIU’s almindelige ishockeyregler, som er gældende fra U13, med undtagelse af, at tacklinger ikke er tilladt, og at der ikke spilles med armbånd. Det vil sige, at der spilles på fuld bane 5 vs 5 og med flyvende udskiftninger. Eventuelle straffe afsides i straffeboksen – dog giver mindre straffe 1 minuts udvisning, i stedet for 2 minutter.

Vi har plads til i alt 6 hold om lørdagen. Tildeling af plads sker efter først-til-mølle. Max 1 hold pr. klub.

U11.2 cup søndag den 2. februar 2020:
Der spilles efter DIU’s almindelige ishockeyregler, som er gældende for U11. Det vil sige, at der spilles på halv bane 4 vs 4. To kampe er i gang samtidigt.

Vi har plads til i alt 10 hold om søndagen. Tildeling af plads sker efter først-til-mølle. Maxe 2 hold pr. klub.

Holdgebyr
Holdgebyret er DKK 1500,00 pr. hold for tilmelding henholdsvis lørdag og/eller søndag.
Tilmelding skal ske til moestrupbergmann@gmail.com og er gyldig ved indbetaling af holdgebyret. Holdgebyret inkluderer 3 ledere pr. hold.

Holdgebyret vil ikke blive tilbagebetalt ved efterfølgende framelding.

Deltagergebyr
Deltagergebyret er DKK 200,00 pr. spiller, og skal betales senest den 8. januar 2020 med angivelse af antal deltagere.

Deltagergebyret dækker deltagelse i cup, forplejning i omklædningsrum, frokost og medalje til alle spillere.

Betaling
Betaling skal ske til Danske Bank

Fra Danmark: Re.nr. 4190 Kontonr. 4192024706
Fra udlandet: SWIFT/BIC: DABADKKK – IBAN: DK8830004192024706

Husk at angive “klubnavn og U11.X Cup” ved overførsel af gebyr.

Spørgsmål
Øvrig henvendelse skal ske til Mette Bergmann på moestrupbergmann@gmail.com.

Kampprogra
Der udsendes kampprogram ca. 1 uge før cupstart.

Venlige ishockeyhilsner
Gentofte Stars
U11

____________________________________________________________

_______________________________________

13.-15. februar 2020 – Winter Camp – KSF, Østerbro Skøjtehal

3-dages skills camp i KSF med fokus på teknik.

Instruktører:
Jannik Karvininen, Skøjteteknik
Henrik Børner, Stavteknik og skudtræning
Theis Møller, Målmænd
Jator Pierre, Vejledning om træning og kost
Danny Treisler, Assistent træner

U7/U9, U11, U13 og U15/U17 og 1 goaliehold

Minimum 2 ispas og 2 off-ice aktiviteter dagligt.
Fuld forplejning på campen med fokus på sund mad.

1200 kr. og 300 kr. for Goalie only.
Goalie gratis ved tilmelding til årgangshold.

Tilmelding via www.KSF.dk eller direkte på holdsport for medlemmer.

____________________________________________________________

_______________________________________

20.-22. marts 2020 – AaB Ishockey Cup U11 2020 – Gigantium, Aalborg

AaB Ishockey her hermed fornøjelsen, endnu engang at invitere til den traditionelle U11 cup, i dagene fra den 20. marts til den 22. marts 2020. Cuppen har igennem årene haft besøg fra Norge, Frankrig, Tyskland, Holland og fra Sverige, samt de stærkeste danske hold, hvilket har gjort cuppen til en stor sportslig succes for de deltagende hold. Cuppen er for årgang 2009 og 2010 spillere.

Cupmodus:
De deltagende hold inddeles vilkårligt i 2 puljer, hvor alle spiller alle mod alle. De 5 bedste hold mødes herefter i A-finalepuljen og de øvrige i B-finalepuljen. I disse puljer spilles igen alle mod alle, hvilket giver 8 kampe til alle. Kampene spilles 2 x 15 min. (max 50 min.) Kampe kan ikke ende uafgjort, er kampen ikke afgjort indenfor normal spilletid afgøres den på straffe. Der spilles efter DIU’s almindelige ishockeyregler, som er gældende fra U13, med undtagelse af, at tacklinger ikke er tilladt og at der ikke spilles med armbånd. Se evt. Ishockey.dk. Det vil sige at udskiftning er flyvende og eventuelle straffe afsides i straffeboks. Dog giver mindre straffe 1 minuts udvisning i stedet for 2.

Pokaler og medaljer:
Pokal til vinderne af de 2 slutspilspuljer, samt fairplay pokal. Der ud over medaljer til 1-2-3 i hver slutspilspulje, det vil sige medaljer til 6 hold og kåring af turneringens All Star Hold. Prisoverrækkelse vil finde sted om søndagen ca. kl. 15.00.

Holdgebyr:
Holdgebyret er DKK 2.500,00 og betales ved tilmelding. Tilmelding anses først som gyldig ved indbetaling af holdgebyret. OBS – holdgebyr vil ikke blive tilbagebetalt ved efterfølgende framelding. Maximalt antal deltagende hold er 10.

Deltagergebyr:
DKK 600,00 kr. pr. person betales senest den 1. marts 2020. Deltagergebyret er gældende for både spillere og trænere, samt medrejsende som ønsker at benytte sig af cuppens bespisning og overnatning.

Al betaling sker til:
Sparekassen Vendsyssel, reg.nr. 9070 kontonr. 1627343821, SWIFT-BIC: VRAADK21. IBAN-NO: DK4490701627343821.

Deltagergebyr dækker:
Deltagelse i cup, forplejning og overnatning på skole.

Overnatning:
Alternativ overnatning anbefales på Hotel Scandic, henvis til AaB Ishockey ved bestilling, for opnåelse af bedst mulige pris. Indeholdt i deltagergebyret er overnatning på Filstedvejens skole, ca. 10 min. kørsel fra Gigantium Isarena. Holdene skal selv sørge for transport til og fra skolen. Vælges der anden overnatning end skole og dertil morgenmad, kan der fratrækkes 100,00 fra deltagergebyret.

Forplejning:
Fredag: Aftensmad. Lørdag: Morgenmad, frokost og aftensmad. Søndag: Morgenmad og frokost. 2 stk. frugt pr. dag.

Tilmelding og spørgsmål:
Al henvendelse rettes til Martin Søndergaard på afmd@aab-is.dk. www.aab-is.dk vil løbende blive opdateret med information om deltagende hold m.v.

____________________________________________________________

_______________________________________

3.-5. april 2020 – Odense Cup 2020, U11.1 og U11.2 – Odense Isstadion, Odense

Vi håber, at jeres U11 spillere og ældste U9 spillere vil afslutte sæsonen sammen med os i Odense første weekend i april.

Odense Ishockey Klub har fornøjelsen af at invitere til Odense Cup 2020 for spillere født 2009/2010/2011

Der spilles sideløbende U11.2 og U11.1 fra fredag aften til søndag eftermiddag.

Tidspunkt og sted

U11.1 & U11.2 afvikles 03. – 05. april 2020

Odense Isstadion, Møllemarksvej 75, 5200 Odense V

Regler:

Der spilles U11.1 & U11.2 på hel bane (skift efter 75 sek.). Der spilles med armbånd. Kampe kan ikke ende uafgjort.

U11.2: Spilles fra fredag fra 18.00 til søndag eftermiddag. Måltider: aftensmad, morgenmad, frokost og aftensmad, morgenmad, frokost

U11.1: Spilles fra fredag fra 18.00 til søndag eftermiddag. Måltider: aftensmad, morgenmad, frokost og aftensmad, morgenmad, frokost

Alle hold skal opsættes senest 3 dage før i danklub.dk.

FØLG MED PÅ www.oik.dk HVILKE HOLD DER ER TILMELDT

HUSK at I skal betale holdgebyr for at booke en plads.

Priser:

Holdgebyr: 1800 DKK.

Pris 1: Spillere, leder og forældre: 475 DKK pr. pers.

Prisen inkluderer: 6 måltider + 2 overnatninger på skole (Husk liggeunderlag/ luftmadras).

Pris 2: Spillere, ledere og forældre: 375 DDK pr. pers

Prisen inkluderer: 4 måltider. Prisen kan bruges, hvis I selv søger for overnatning og morgenmåltiderne.

2 ledere pr. hold kan deltage gratis.

Udenlandske hold betaler via Bankoverførsel: Reg: 5388 konto 245660

IBAN-nr.: DK7053880000245660     BIC/SWIFT: ALBADKKK

Overnatning: Se separat invitation fra Scandic Odense. Tjek desuden gode priser på Vandrehjemmet Kragsbjerggaard på www.odv.dk.

Overnatning på skole:

Ved pris 1 foregår overnatning på nærliggende skole. Husk at medbringe sovepose, liggeunderlag / luftmadras. Det vil være nødvendigt med transport til skolen, som I selv bedes sørge for. Ved pris 2 kan I benytte vandrerhjem, hotel eller cykelbanen og spiser morgenmad det pågældende sted.

Bespisning:

Alle måltider serveres i hallen. Menu og spisetider vil være klar inden cuppen.

Omklædningsrum:

Holdene deler omklædningsrum med et andet hold.

Pauser mellem kampe

Badeland 800 meter fra hallen, bowling, floorball, konkurrencer, stille aktiviteter i klubrummet. I vælger selv! Og ellers nyder I solen i Odense.

Tilmelding og betaling:

Sidste frist for tilmelding er d. 23. marts 2020.

Tilmelding samt betaling sker på http://oikshop.dk/

Spørgsmål hertil, kontakt Jesper Garbøl, jega@danklub.dk , 61104913

Hurtigst muligt efter tilmeldingsfristens udløb, vil kontaktpersonen få information om turneringsplan samt login til oprettelse af spillere.

Kontakt:

Anders Holst          Mobil 61 70 99 58              Mail: ah@oik.dk

VI GLÆDER OS TIL AT SE JER!

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

CUPS & STÆVNER I UDLANDET (sæson 2019-2020)

17.-19. april 2020 – U12 Oilers Cup – Stavanger, Norge

Stavanger Hockey  Oilers har gleden av a invitere U12 lag til Oilers Cup 17.-19. april 2020.

Vi har 4 ishaller vegg-i-vegg med flotte DNB Arena som hovedhall.

Det bliver innledende gruppespil med sluttspill/plasseringsspill avslutningsvis.

For mer info samt info om påmeldte lag se https://www.cuponline.se/information.aspx?cupID=32530 eller føller oss på facebook (https://www.facebook.com/oilerscup/).

Påmeldingsavgift:
Early bird tilbud 3500 kr. per lag før 1.1.2020. 4000 kr. derefter.

Deltakersavgift:
A-kort = 850 kr. inkluderer turnering + overnatning på skolen + kveldsat fredag, lunsj middag lørdag + lunsj søndag.
B-kort = 550 kr. inkluderer turnering + kveldsmat fredag, lunsj middag lørdag + lunsj søndag.
Alle måltider vil foregå i området rundt arenaerne.

Spørgsmål og påmelding kan rettes til turneringsleder Philippe Cellerosi på epost: socu12@stavangerhockey.no
Påmelding skjer fortløpende til cupen er full.

Overnatting
Det vil bli tilbudt overnatting/innkvartering på skole/skoler i nærområdet (med kort avstand til ishallene).

Clarion hotel Energy booking kode 014619
Enkeltrom 650,00
Dobbeltrom 805,00
3mannsrom 1045,00
4mannsrom 1245,00

Scandic Forum: Referansenummer: 47025116
Enkeltrom 720,00
Dobbeltrom 820,00
3mannsrom 1120,00

____________________________________________________________

_______________________________________

26.-29. marts 2020 – Huddinge Hockey Lions Cup – Huddinge, Sverige

We are already planning next year’s big hockey event for boys born 2008, Lions Cup 2020, which is held 26.-29. march 2020 in Björkängshallen in Huddinge, Sweden. As tradition dictates, two teams from the United States are already confirmed for the tournament, and now we want to direct this invitation to you.

For 42nd year in a row this tournament is organized in collaboration between the Lions Club in Huddinge and Huddinge Hockey. In addition to our guests from the USA, we aim for a good mix of teams from Sweden, our Nordic neighbours and potentially other international participants.

To secure your priority status register on or before August 31. If the number of interested clubs after this date exceeds the 14 seats available, the cup organizer reserves the right to choose which teams will be included in the tournament.

The cup is played over four days, from Thursday 26 march to Sunday 29 march. Each team is guaranteed 10 games and participating clubs shall come with at least 16+2 players. Three coaches are included in the fee. The team shall contain only players born 2008 and later, belonging to the registered club. No over-age players are allowed, except for girls who are one year older. The registration fee includes lunch, dinner, and snacks on Thursday to Saturday. On Sunday lunch is included.

Registration is done by sending an email to huddingelionscup2020@gmail.com and paying the registration fee. The cos of the Cup is 24.000 SEK, of WHICH sek 4.000 is paid as registration fee to account 9025.18.359.38 in Länsförsäkringar Bank no later than the August 31. Additional banking details for international payments will be provided upon request. The registration fee will not be refunded if the registrant cancels the participation.

The remaing fee, 20.000 sek (+1250 sek per player in addition to 16+2 or coach in addition to three), shall be paid in no later than 31 january 2020.

Confirmation of registration will be sent by 5 september to those who paid on time to secure priority. Confirmation when registration and payment happens after will depend on availabillity. Registration fees for teams that cannot be included in the tournament are refunded. Accomodation is arranged by visiting teams, we will send out information about special offers at our partner hotel. More info and rules will come during the autumn.

Welcome, Huddinge IK Team 08

If you have any questions or concerns, please feel free to give us a call.

With friendly hockey greetings

Per Sahlholm, Cup President, Mobile +46 705588257
Magnus Ljusbol, Cup Manager, Mobile +46 702510366

 

____________________________________________________________

_______________________________________

Marts-April 2020 – Riga Hockey Cup – Riga, Letland

The dates for 2020 tournament are set and we are pleased to invite your team to participate in our International AAA/AA tournament to be held in Riga (Latvia).

Riga Hockey Cup

27.-29. march 2020 U14 div.1/div.2
03.-05. april 2020   U12 div. 1./div.2
10.-13. april 2020    U13/I15
17.-19. april 2020    U11/U16
24.-26. april 2020   U9/U10/U7

Entry fee:
Early birds registration undtil 15.11.2019 – Eur 565,00
Standart registration until 30.12.2019 – Eur 625,00

How to apply:
You can apply your team via website: www.rhc.lv@registration

Individual fee – rates on request for each age group:
Included:
* 4 nights accomodation in Radisson Blu Daugava hotel including breakfast buffet (or a similar 4 star hotel when Radisson Blu Daugava hotel is fully booked).
* lunch and dinner at the ice rink on Friday and Saturday and lunch on Sunday (5 warm meals).
* personal attention for each player

Parents:
Parents can stay in the same hotel as players and coaches if required, but can also be booked in one of our other partner hotels. Rates on request.

Arenas:
The tournament will take place in Volvo Arena, Inbox Arena, Ozo Arena, Kurbads Arena and Mogo Arena. Other Arenas might be used if necessary.

Transportation:
We can also arrange transportation for your personal needs during your stay. Rates on request.