Det glæder os at kunne invitere til pigecamp i Odense i dagene mandag d. 14. april til tirsdag d. 15. april 2025.

Vi vil gerne invitere ishockeypiger fra henholdsvis årgang 2011-2012 (U14), årgang 2013-2014 (U12) og årgang 2015-2016 (U10) til camp i Odense. Campen bliver som udgangspunkt delt i de tre aldersgrupper, men det kan være nødvendigt at dele spillerne i yderligere aldersgruppe, såfremt der er flere end 30 tilmeldt i hver aldersgruppe.

Der vil være individuelle holdprogrammer, som udsendes til alle deltagere lidt efter tilmeldingsfristen.

 

Hvad skal I vide:

  • Campen har fokus på socialt samvær og sportslig udvikling på tværs af ishockeyklubber i hele Danmark
  • Campen foregår fra mandag d. 14. april ca. kl. 10.00 til tirsdag d. 15. april ca. kl. 13.00.
  • Det forventes, at man selv kommer til og fra Odense, da der ikke arrangeres buskørsel. I får udleveret en kontaktinformationsliste, så I selv kan arrangere samkørsel, hvis man har behov for det
  • Det koster 1000 kr. at deltage i campen og dækker overnatning, forplejning, en lille gave og træning med dygtige trænere. Prisen er beregnet ud fra, at campen økonomisk går i 0.
  • Campen indeholder bl.a. følgende aktiviteter:
    • Tre ispas
    • Off-ice-aktiviteter og leg
    • Socialt samvær

Der er ikke decideret målmandstræning, men man kan selvfølgelig godt deltage som målmand.

OBS:

  • Vi kan ikke garantere, at man kommer på hold med holdkammerater fra klubberne, da det afhænger af, hvor mange tilmeldte der er
  • Det forventes, at man sover med det hold, som man er kommet på
  • Overnatning foregår i mødelokaler i Idrætsparken eller i en gymnastiksal (begge lokationer tæt på skøjtehallen) – dvs. at man selv skal have luftmadras/liggeunderlag og lignende med – mere info efter tilmelding
  • Der er ikke forældreovernatning inkluderet, så pigerne skal kunne sove uden forældre. Hvis man tilmelder sig som holdleder, vil man dog som holdleder få kost og logi til sig selv som tak for hjælpen. Det er muligt at angive i tilmeldingen, om man kunne tænke sig at være frivillig holdleder (gerne med erfaring)
  • Forældre er velkomne i hallen, men skal holde sig på tilskuerpladserne under hele campen. Forældre i boksen og omklædningsrum er udelukket
  • Pigerne vil have begrænset adgang til deres telefoner, men der vil til enhver tid være holdledere, som I kan få fat i.

 

Tilmelding

Tilmelding til campen sker via dette link: https://forms.office.com/e/fYcgsicPUG

Tilmeldingsfrist er søndag d. 30. marts 2025

Betaling sker via MobilePay på nummeret: 439043. Betaling skal også ske senest d. 30. marts. Ved betaling skal I skrive deltagerens fulde navn i kommentarfeltet. Bemærk at I kun får en bekræftelse på MobilePay for betaling og ikke fra DIU.

Ved afbud inden tilmeldingsfrist fås 100% af beløbet tilbage, ved afbud efter tilmeldingsfrist fås 75% tilbage af beløbet.

 

Spørgsmål til campen kan stilles til udviklingskonsulent Christina Benn på mail cbe@ishockey.dk eller tlf. 60763391