Ungdomsmøde

Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Ungdomsmøde

16 maj -11:00:00 - 17:00:00

Der har været ønsker om både et virtuelt- og fysisk møde, og vi havde vel forventet, at forsamlingsforbuddet var blevet udvidet, så vi kunne mødes, som vi plejer. Det skete ikke, og derfor sadler vi om i forhold til den praktiske afholdelse af mødet. Mødet er fortsat på lørdag d. 16. maj 2020 kl. 11.00-17.00.

 

I får muligheden for at deltage på følgende to måder:

  1. Virtuel deltagelse via Zoom. Her anbefaler vi, at repræsentanter fra klubberne sidder sammen, så I har mulighed for at diskutere forslagene, og også så der kun er ét videofeed fra hver klub
  2. Fysisk deltagelse. I kan deltage fysisk i KVIK Hockey Arena i Herning eller Idrættens Hus i Brøndby, hvor mødet kobles på storskærm, og således er alle deltagere inkluderet i mødet enten fysisk eller via Zoom.

 

På de fysiske møder vil der blive taget alle de nødvendige forholdsregler – f.eks. maksimum 10 deltagere og med én meters afstand mellem deltagerne. Hvis flere end ti deltagere tilmelder sig de fysiske møder, sørger vi selvfølgelig for, at der er flere lokaler til rådighed til afholdelse, så vi ikke overskrider forsamlingsforbuddet.

 

Uanset om I vælger mulighed 1 eller 2, så sørger vi for, at mødeformen giver plads til breaks, hvor indholdet kan drøftes internt i klubben.

 

Ulrik Larsen vil sammen med B&U-medlemmer facilitere mødet i Herning, mens Thomas Juul-Madsen, Olaf Eller, Kim Pedersen, Christina Benn og resterende B&U-medlemmer vil facilitere mødet i Idrættens Hus. Vi holder altså ét fælles møde, men på afstand😊

 

Praktik:

  • Hvis I ønsker at deltage virtuelt, men allerede har tilmeldt jer til det fysiske møde, bedes I skrive til Dorthe Nøhr på dnr@ishockey.dk senest torsdag d. 14. maj 2020 kl. 12.00. Herefter vil I få tilsendt det link, der skal bruges til Zoom. Hvis vi ikke hører noget fra jer, forventer vi, at I deltager fysisk på én af de to lokationer.
  • Hvis I tilgår mødet på Zoom, bedes I have kamera tændt.
  • Der vil naturligvis være mad og drikke til de af jer der vælger den fysiske deltagelse.
  • Mødet i vest foregår i Bones-Loungen i KVIK Hockey Arena på adressen Holingknuden 1, 7400 Herning
  • Mødet i øst foregår på DIU’s kontor i Idrættens Hus på adressen Brøndby Stadion 20, Hus C, 3. sal, 2605 Brøndby

 

Dagsorden for mødet er:

11.00 – Ankomst, registrering af klubber og deltagere

11.15 – Velkomst fra DIU og introduktion til brugen af Zoom, samt sikring af at alle er komfortabel ved at afholde mødet på denne måde

11.30 – Mødestart – Præsentation af indkomne forslag med argumentation og afstemning

13.00 – Frokostpause

13.45 – Mødet genoptages

16.30 – Evt.

17.00 – Afslutning samt beskrivelse af den videre proces frem mod repræsentantskabsmøde d. 14. juni 2020

 

Vi skal nok sørge for, at der er små pauser, hvor der er muligt at diskutere de enkle forslag internt i klubben.

Detaljer

Dato:
16 maj
Tidspunkt:
11:00:00 - 17:00:00

Arrangør

DIU